perjantai 11. huhtikuuta 2014

Baltic Princes 4-5.4.2014

Hei !

Olimme Riikan kanssa Bp:llä. 4-5.4.2014. Reissu alkoi 15:20 bussilla kohti Turkua. Lahdesta Turkuun kestää se 3h 40 min. Olimme perillä siis n 19. Matkan varrella naurettiin kaikille ihmisille, ja ärsytettiin nuorisoa kuuntelemalla lähtökuulutuksia.
Loppu vaiheessa kun alettii olemaan väsyneitä ja odotettiin innolla että päästäisiin jo perille, niin matkan varrella sitten jossain pellolla juoksi lehmä. IHAN OIKEESTI SIIS JUOS :O joka oli todella huvittavan näköistä , en vain tajunnut ottaa kameralla kuvaa.

No kun vihdoin pääsimme perille satamaan , näimme Stellan (: kaiken odotuksen jälkeen. Pääsimme melkein sitten jo tekemään lähtöselvitystä , ja sitten eikun vaan jonottamaan.

Pienen etuilun jälkeen olimme ovella ensimmäiset. Niikun yleensäkkin. Sieltä näimme sitten kun Viking Grace saapui satamaan.

Ja kun vihdoin aika koitti ja pääsimme laivaan sisään. Oli kello jo 20. Siinä sitten etsittiin hytti fiilisteltiin hetki , ja lähdettiin rauhalliseen paikkaan odottamaan kuulutuksia, Kuulutuksen jälkeen katseltiin hetki Gracea ja kauniita maisemia.

Maisema katselun jälkeen  mentiin sisälle ja hyttiin , koska kummallakin oli hieman nälkä mentiin kauppaan ostamaan jotain pientä syötävää.

Jossain vaiheessa iltaa näimme Stellan uudestaan ja nähtiin niiden hytti. Koska sviitti. Ihan kateellinen;/.
(No kyllä mäkin joskus vielä rikastun) .

Istuskeltiin hytissä vähän aikaa , koska kumpikin ollut töissä , niin väsytti jo vähäsen , (ainakin mua)
Käytiin sitten vähän iltapalaa syömässä , siis pullaa :D Oliskohan ollut Cafeteria. ?
Nukkumaan mentiin sitten jossai vaiheessa , kun oltiin nähty vastaan tulevia laivoja, paitsi Amorella , joka kerkes livahtamaan ohitse , kun kumpikaan ei kattonut . ;( . Mutta nähtiin ainakin Cinderella,

Nukuttiin ihan hyvin aamupalaan asti. Käytiin syömässä , kattomassa kun saavuttiin maihin , ja takas nukkumaan, tai lepäilemään , koska olihan meillä vielä iltaan asti aikaa . (:

Ajateltiin aluksi mennä buffettiin syömään , mutta menimme mielummin uimaan , kun ollaan tälläisiä vesipetoja. Uinti laivalla on nyt tullut tavaksi , koska oli kivaa kun laiva oli vinossa niin vesi tietenkin liikkui sen mukana, Riehuttiin siellä aikamme , ja poistuimme kun tuli nälkä.

Menimme syömään erittäin herkku ruokaa nimittäin ranskalaisia. Ite tilasin vielä jälkkärin . Tarjoilija oli kyllä erittäin hauska, (ja piti meit vissii vähän hassuin , koska pelkät ranskalaiset? :D) .

Kävimme sitten hytissä ja kaupassa vielä muutamia kertoja, ja vierailtiin uudestaan Stellan hytissä , ja Stellan vanhempien lähdön jälkeen vähän otettiin kuvia meistä kolmesta.

Ja sitten alettiin jo olemaan perillä. Käytiin hytissä ja todettiin että poissa ollessamme hytissä oli käynyt siivooja. Hahah ja kaiken tämän hauskuuden jälkeen onnistuin nollaamaan kaksi hyttiavainta , niiden ollessa liian lähellä puhelintani. No juuri ennen lähtöä , jouduimme käymään viimeisen kerran infossa , että saatiin sentään tavarat mukaan.
Aivan mahtava paatti (: suosittelen kaikille (; Kiitos Riikalle ja Stellalle matkaseurasta